Branding.
Kde leží Vaše příležitost prosadit se oproti konkurenci?
Značka
Branding, to není pouze logo! Je to tvorba značky. Projdeme spolu trh, na základě Vašich preferencí najdeme slabá místa, příležitosti, výhody a nevýhody konkurence a třeba i díru na trhu, do které spolu značku umístíme.


Návrh loga
Logo nemusí nutně sdělit veškeré informace o firmě. Není to reklama. O reklamu se stará kultura kolem Vaší firmy. Logo by měl být symbol, který spojuje vše, co firma dělá a sděluje to svému okolí, zákazníkům a lidem ve firmě. Proto by logo mělo být maximálně jednoduché – a spíše něčím zapamatovatelné. Podívejte se na Apple, BMW, Adidas nebo National Geographics. Co o své značce takové logo vypovídá?
Korporátní
identita
Vizuální podoba, prezentující vizi vaší společnosti určuje, zda si Vás klient vybere či ne.Usnadněte mu to a zaujměte na první dobrou. Postaráme se Vám o vytvoření a výrobu všeho potřebného - loga, tiskoviny, hlavičkové papíry, podpisy do emailu, razítka,... Vše, co vaše firma bude potřebovat.


Polepy aut
Součástí identity Vaší společnosti jsou také vozy, možná také flotila vozů. Označení vozidel nemusí být stejné napříč firmou, resp. pozicemi ve firmě. Jinak by měla vypadat nákladní dodávka skladu, zásahové nebo servisní vozidlo a jinak auto obchodníka, resp. auto manažera nebo ředitele. Napříč pozicemi může ubývat grafických prvků a směrem vzhůru můžou být vozy "brandovány" již jen velmi decentně.
Firemní štíty
Označení firmy nebo budovy, sídla firmy je dobrým standardem, který podtrhuje hodnotu společnosti a působí vždy solidně.
